Nagyon fontos, hogy a vállalkozásunk egy stabil, összeszedett arculati elemekkel rendelkező, pontosan átgondolt stratégiával bíró tervvel induljon. A marketing tervben szerepelnie kell az arculati elemeket tartalmazó arculati kézikönyvvel, amiben minden egyes eleme megtalálható, minden, amit a külső – és belső kommunikáció fontossága miatt is szükséges. Egy stabil arculattal rendelkező vállalkozás már fél sikert elért! Fontos, hogy valamivel azonosítani tudják a vásárlók, ügyfelek azt, amivel a piacra lépsz. Első körben ezt kell meghatározni. Minden egyéb, egy kicsit háttérbe szorulhat az indulásnál, de erre nagyon kell koncentrálni! Fontos, hogy olyan üzlethelyiséget találjunk a vállalkozásnak, amely frekventált helyen van, a betérők, érdeklődők könnyedén megtalálják és betérjenek az üzletbe. A helyiség dekorálása sokféleképpen megtörténhet. A legfontosabb, hogy tükrözze azt, amit a kézikönyvben felállítottunk. A kirakat dekoráció szintén egy pluszt ad, egy helyben kihelyezett reklám.