Ha egy teljesen új márkát, vagy éppen terméket szeretnénk bevezetni, mindenképp tisztában kell lennünk azzal, hogy melyek azok a lehetőségek, amelyeket kihasználunk. Nem utolsó szempont persze az sem, hogy mennyi időnk van a termék bevezetéséig, viszont mindenképp tény, hogy a jó munkához idő kell, arról már nem is beszélve, hogy a tervezés pillanatában már tudnunk kell, hogy pontosan mit is szeretnénk. Általában véve pedig, amikor egy fontos promóciót kezdünk el, a lehető legrészletesebb marketing tervet kell össze állítanunk, hiszen ennek köszönhetően tudunk majd olyan mértékben előre haladni, ahogyan arra szükség van. Persze a design készítés is egy teljesen külön szakma, éppen ezért mindig olyan szakemberekkel dolgoztassunk, akik rendelkeznek a megfelelő mennyiségű szakmai tapasztalattal, valamint azt is tudják, hogy az esetlegesen felmerülő problémákat hogyan lehet orvosolni, vagy éppen elkerülni. Ha pedig minden rendben van, az első látványterveket hamarosan láthatjuk is, így dolgozhatunk tovább.