Egy hatékonyan működő irodában fontos, hogy mindig minden eszköz a rendelkezésünkre álljon, hogy ne legyen fennakadás. Ezért jó, ha mindenből van tartalék eszközünk, hogy ne kelljen leállni valaminek a hiánya miatt. Ezért érdemes mindig mindenből többet rendelni, így biztosan nem fognak bennünket meglepetések érni. És mivel már mindent beszerezhetünk az interneten, ez még nagy feladat sem lesz, mert egy kattintás az egész. És jobb, ha vezetünk egy listát, hogy miből hány darab van, így a patronok és nyomtatópapírok sem fognak elfogyni idő előtt. Persze ha online rendelünk, akkor spórolhatunk is, mert több árat tudunk összehasonlítani, így kiválaszthatjuk a számunkra legjobbat. Így az iroda költségeit is lecsökkenthetjük, így sokkal több bevétel maradhat a zsebünkben, aminek biztosan mindenki örülni fog. És meglátjuk, hogy sokkal nyugodtabbak is leszünk, ha mindenből van tartalékunk, mert így biztosan gördülékenyen fog menni a munka, ami az eredményeken is meg fog látszani.